Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je bij Zarposa iets besteld hebt, is de levertijd gemiddeld tussen de 5-12 werkdagen. (Ma-Vrij, met uitzondering van feestdagen)
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Door de enorme interesse in onze producten kan het zijn dat je product iets later binnen komt dan verwacht. Wij hopen op je begrip. Controleer altijd eerst waar jouw pakketje is via de volgende link: Track&Trace.
Mochten er dan nog vragen zijn, stuur dan even een mailtje naar info@zarposa.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje.
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via info@zarposa. Zet daarin je naam en het bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.
Wat zijn de kosten van retouren?
Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarden aan het retourneren. U kunt het artikel alleen retourneren als:
De retourtermijn nog niet verstreken is.
Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten.
Het product nog niet gebruikt is.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via verschillende betaalmethodes, zoals: iDeal, Klarna Creditcard & Bancontact. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg dan de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus 100% veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling. Stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar info@zarposa.nl helpen je snel verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@zarposa.nl. Vermeld daarin je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling wilt annuleren. Mocht de bestelling nog niet in behandeling zijn, is dit een optie.
Ben jij ook altijd op zoek naar die ene unieke webwinkel die je keer op keer weet te verrassen met de meest trendy en gave producten? Zoek niet verder, want..